Oglądnaie video na laptopie

Autor: JoAnna <japostolBEZ_at_SPAMUop.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 01:02:28 MET

Witam grupe:)
Mam pytanie zwiazane z mozliwoscia podłączenia magnetowidu do
laptopa,nie mam tutaj TV a co ciekawsze filmy i programy mi rodzinka
nagrywa na video.Chciałabym aby mój laptop służył mi za TV,abym mogła
oglądnąć te kasety.Czy istnieje taka możliwość? Jeśli tak,to co musze
kupic? Nie wiem czy to istotne ale mój laptop nie posiada wyjścia
s-video,mam tylko wyjście na monitor,usb oraz PCMCIA.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie
JA