Re: Jakie pamięci wybrać ?

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 23:31:09 MET

Użytkownik "ToM" <tomi@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:dqmepa$7p1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W artykule news:dqmcb5$7a3$1@atlantis.news.tpi.pl,

> to się słabo orientujesz!!!
>
> a wystarczy że wpisałbyś w google "7N400" a zobaczysz parę fotek płyt z 4
> bankami!!!!
> a młotkiem to wiesz co.......

przepraszam - wyglupilem sie - dale msie zwiesc ukladem bankow na kilku
innych plytach roznych producentow jak rowniez samego gigabyte
a tak swoja droga - jak to jest - niby ten sam chipset, niby ten sam
producent a w jedenj plycie 4 banki a w drugiej tylko 3 ??? (asusy 17n8x-x,
xe, deluxe chyba tez z tego co pamietam - nie chce kompa rozbierac -
wszystkie rowniez po 3 banki - co to jest??)