Re: Nec 4550A

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 20:09:38 MET

> Jesteś pewien, że masz sprawny napęd?

Nie. Niestety nie mam innego egzemplarza do porownania, ale nagrywa raczej
skutecznie wiec chyba jest sprawny.
Do odczytu plyt mam zreszta czytnik dvd, wiec nagrywarka NEC`a tylko i
wylacznie nagrywa - zatem czekanie ok. 20 s. na rozpoznanie plytki nie
denerwuje mnie zbytnio. Ale jesli mialaby byc jedynym napedem w kompie to
nie wiem czy LT nie jest wygodniejszym rowiazaniem.

> Z resztą - to Twój wybór. Jak Cię Lite-ON zadowala to z niego korzystaj i
> już. Bo o opinię się raczej nie pytasz? ;)

Nagrywarki dvd LiteOn`a mam w pracy... nie mialem wplywu na ten zakup
zadnego (zmysle przepisy o przetargach zabraniaja podawania nazw modeli/firm
:-/ - konczy sie zwasze tym , ze kupuja najtansze co jest). Dla porownania
do domu kupilem wlasnie NEC`a.

p.s. to co mnie martwi w tym NEC`u najbardziej to zachowanie bufora. Przy
nagrywaniu z DVD Decryptera od czasu do czasu (ok. 4 razy w ciagu zapisu)
wartosc jego spada do 0 slychac takie pojedyncze
wahniecie/chrobotniecie/zgrzyt (ciezko to nazwac) w napedzie. Po czym bufor
znow sie zapelnia momentalnie i zapis idzie dalej. Po nagraniu sprawdzam
oczywiscie plytke i nie widac zadnych miejsc (w Nero cd-dvd speed) , gdzie
jakosc zapisu bylaby punktowo wyraznie mniejsza- zatem te wahniecia w
zapisie nic powoduja poza moim niepokojem poki co. Ciekawi mnie, czy to jest
przypadek jednostkowy mojego napedu czy tez "ten model tak ma".

::f::