Re: RATUNKU - Photoshop zapycha mi pamieć operacyjną !!!

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 00:17:13 MET

walnij posta na ms-news.pl.windowsxp o ile pamietam bylo cos w rejestrze do
ustawienia zeby wywalal wszystko z ramu po zamknieciu aplikacji
(przynajmniej dla ddl'i bylo w ktoryms kluczu AlwaysUnloadDll na "1" trzeba
bylo ustawic... a moze ten klucz trzeba bylo gdzies stworzyc....chyba w
MemoryMenagment...chm)
tak czy inaczej spytaj specow od xp'ka bo ja dokladnie nie pamietam, albo
zostaje google i szukaj czegos o free memory albo unload itp.

--
nemo