Re: Laptop z ektanem panoramicznym czy normalnym?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 10:21:43 MET

Markus Sprungk wrote:

> Zapewniam Cię, że mylisz się w całej rozciągłości

no to ja z innej beczki. wiekszosc stron www, jest przystosowana do czytania
tak jak sie czyta tekst z kartki A4. czyli orientacja portretowa, NIE
panoramiczna. jesli znaczna czest Twojej pracy na laptopie jest zwiazana z
róanzymi strona mi www, to ( zakładajac stała wielkosc czcionki) płacąc
wiecej za panorame otrzymasz taka samą ilosc stronny www na ekranie plus
boczne marginesy. im wiekszy monitor tym ten efekt jest wiekszy. na baniaku
CRT moge sobi chociaz strone www przeskalowac, ale na lcd?
zastanów sie
ToMasz