Re: zasilacz do sterego komputera

Autor: d852 <daro852_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 00:15:51 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:dqeksg$nuv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jeśli płyta nie ma 20-pinowego złącza do podłączenia zasilacza (ostatnie
> płyty AT takie miały jako alternatywę), to tego zasilacza nie podłączysz.
> Poza tym, izwinitie pażałsta, te 150 PLN do komputera AT... Na allegro co
> prawda kupisz za parę złotych używany zasilacz AT, przy dużej dozie
> szczęścia być może nawet sprawny, ale szansa trafienia używanego zasilacza
> niezużytym wiatraczkiem jest mniejsza, niż trafienia tam sprawnych
> pamięci,
> czyli niemal zerowa. Lepiej wymienić sam wiatraczek, rozmiar jest
> standardowy, 8 cm.

Jeśli można jeszcze skorzystać z Waszej uprzejmości, bo widzę, że skłaniamy
się ku wymianie wiatraczka :
Trudno to zrobić ? Zrobi to laik elektroniczny taki jak ja ? Trzeba coś
lutować, czy wystarczy rozkręcić i skręcić z powrotem ?
Jaka jest szansa, że kupię wiatrak i z jakiegoś ( nieznanego mi w tej
chwili ) powodu, nie będzie pasował ?