Re: Sprawdzić nowszy procesor w starej płycie...

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 17:27:46 MET

"Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> wrote in message news:dqae42$cee$1@opal.icpnet.pl...
> wybierał na tą próbę :-)

> 2600 ma zegar 333Mhz a Twoja plyta na maxa 266Mhz
> jednak w celu testorym poiwnien ruszyc tylko ze bedzie widziany jako z mniejszym zegarem no i bedzie wolno, ogolnoe ruszyc
> powinien a jesli nawet nie to przy probie nic zlego z nim ani z plyta nie powinno sie stac

Przetestowałem u siebie jego pamięć PC2700 i u mnie działa.
Więc pamięć ma dobrą. Przetestowałem procesor i u mnie NIE działa.
Procesor jest więc podejrzany. Przetestowałem swój procesor w jego
i też nie działa, więc jego płyta i jego procesor są podejrzane...

Ale nie jest wykluczone, że proc jest dobry tylko nie odpalił
z jakiegoś powodu w mojej płycie... Mój procek za to, powinien
bez problemów ruszyć w jego płycie, więc płyta musi być uwalona.

Wygląda na to, że do naprawy zestawu musi dokupić płytę i proca.
Zgoda?