Re: Czarno-bialy obraz z wyjscia S-Video

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 18:36:36 MET

Dnia 2006-01-12 17:31:22, encja *Tomasz* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Ze sprawdzeniem tego będzie problem - chodzi o rodzaj gniazda w samym TV
> czy też rodzaj kabla? I czy jeśli mam jeden z w/w typów i dotyczy to
> kabla - to czy nie mogę go jakoś przerobić, aby uzyskać kolor?

Z notebooka wychodzi sygnał S-VIDEO, czyli z osobno poprowadzoną
chrominacją i luminacją. Na wejściu TV masz prawdopodobnie wejście
VIDEO, czyli telewizor spodziewa się zespolonego sygnału chrominacji i
luminacji na jednej linii. Tymczasem wchodzi Ci tam tylko luminacja, a
sygnał chrominacji trafia na nie podłączone wejście w TV. Trzeba
połączyć sygnał chrominacji i luminacji. W necie znajdziesz schemat,
IIRC potrzebny był kondensator 47p

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]