Re: W czym problem?

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 13:20:47 MET

Jan K. naciapał:

> Ale wygląda na to, że chyba masz rację :( Czy na tej karcie (po
> obnizeniu taktowania) bedzie można jeszcze cos robić (oglądać
> filmy, office itp.), czy może już nic z niej nie będzie?

cztery tygodnie temu miałem to samo z szefem. Uparł się i przerobił...
do dzisiaj "wbijam mu szpile":-)
Oczywiście karta "umarła" w trzeciej godzinie trzydemarkowania:-)

Ja wcale nie twierdzę, że to zawsze tak się tak kończy - ale drażni
mnie jak ktoś oddaje takie karty do wymiany na gwarancji.

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer