Re: Program antywirusowy za darmo!

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 11:32:03 MET

Pandy w wiadomości <news:dq595k$iop$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> A dla Pana Gargamela... nie posiadam, nie uzywam oprogramowania
> antywirusowego :D po prostu z porownan znajomych i roznych testow wychodzi

Nie twierdzę, że "jedziesz na piracie" - mała wskazówka: "mały margines
błędu" to taki kruczek, na który zawsze mogę się powołać ;p.

(Btw.: rozumiem, że korzystasz z m$ ałtluka uruchomionym pod wine, dlatego
nie potrzebujesz oprogramowania antywirusowego ;) )

> Sugerowanie ze kazdy kto mowi o faktach - NOD32 jest w ej chwili najlepszy
> jedzie na piracie jest bez sensu - tym bardziej ze cena nOD32 jak na realia
> polskie jest bardzo przystepna bo chyba roczna licencja jest do trafienia za
> ok 70 - 80zl.

Pewnie dlatego cyklicznie co jakiś czas na grupach binarnych pojawia się
zapotrzebowanie i następnie wrzutka pełnej wersji nod'a z crackiem :p

--
Pozdrawiam,
  Gargamel