Rozdzielczosc monit. SIEMENS MCS 4104

Autor: zwykly facet <zwykly_facet_27_at_tlen.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 22:58:42 MET

Pytalem juz o to na innej grupie, ale ta wydaje mi sie wlasciwsza, badz co
badz to sprawa sprzetowa, no i odpowiedzi bylo brak.

Nie moge ustawic rozdzielczosci w tym wlasnie monitorze. Opcja "powieksz
pulpit do rozmiarow tego monitora" jest za szarym tlem, czyli niedostepna, i
do tego "zaptaszona", a ja mam na monitorze po dobrym centymetrze
niewykorzystanej, pustej, czarnej przestrzeni z kazdej strony. W dodatku
suwak do ustawiania rozdzielczosci nie da sie ruszyc z rozdzielczosci "640
na 480'.

Co z tym mozna zrobic i czy jest to wina monitora, fakt ze starego, bo z 93
roku? A moze jest za to odpowiedzialny niewlasciwy sterownik? Ostatnio
uzywalem monitora IBM 8518 002, a to wszystko chodzi pod WMe.

Skad mozna zdobyc sterownik do monitora SIEMENS MCS 4104 i co jeszcze mozna
zrobic w ustawieniach, zeby zwiekszyc ta rozdzielczosc? Czy wogole MOZNA ja
zwiekszyc... Wszystko co rzucalo mi sie w oczy juz chyba zrobilem.

To wszystko chodzi pod karta NVIDIA RIVA 128/128ZX.