Hyundai LCD B70A

Autor: eNc <news_at_zanies.org>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 22:34:41 MET

Witam,
Mam pewien niedajacy mi spokoju problem, otoz do tej pory wszystko bylo
w porzadku (monitor dosyc nowy) - od kilku dni jednak zaobserwowalem
dziwne zachowanie monitora. Na matrycy widac czasami jakby miganie,
ciezko jest mi sprecyzowac jak to wyglada - z daleka wpatrujac sie widac
jakby migajace fale, efekt jest najbardziej widoczny na ciemym tle - np.
na wygaszaczu ekranu - tym standardowym czarnym z logiem WinXP, ale
oczywiscie nie tylko - np. strony WWW z ciemniejsza kolorystyka.
Najdziwniejsze jest to, ze efekt nie wystepuje ciagle - czasami go
dostrzegam, czasami nie.
Dodam, ze nie jestem jedynym ktory to widzi :) - myslalem, ze to cos z
moim wzrokiem dlatego ratowalem sie wzrokiem innych :), rowniez to widza.
Dodam, ze panel pracuje w rozdzielczosci zalecanej przez producenta
(1280x1024) przy odswiezaniu 60 Hz (aczkolwiek, odswiezanie przeciez nie
ma znaczenia).
Posiadam rowniez karte graf. Prolink GeForce FX 5200, czy moze to byc
spowodowane tym, ze karta po prostu nie daje juz rady? - nie mam narazie
mozliwosci sprawdzenia monitora na innej konfiguracji stad moj post.

Dziekuje i pozdrawiam.