minimalizacja resetuje - problem z kartą graf?

Autor: Skylla <skylla1_at_op.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 20:15:25 MET

Witam,
od jakiegoś czasu, dość losowo, raz na kilka dni, zdarza się reset komputera.
Zawsze (tylko i wyłacznie) w czasie minimalizacji okna! Róznych okien (i
programu i exploratora).
Win XP Prof SP2 aktulaizowany.

Pytałem na grupe XP i dostałem wskazówkę, że to może być wina karty graficznej.
To o tyle możliwe, że katra była wymieniana niedawno.
jest to asus gf4 mx 4000 . Nic wielkiego, ale nie gram, więc starcza. Czy to
naprawdę mozliwe?
Problem trudno zdiagnozować, bo pojawia się raz na kilka dni.
Zadnych wpisów w dzienniku zdarzeń.
Próba wymuszenia błędu przez otwieranie aplikacji, zapychanie pamięci wieloma
programami, minimalizowanie wszystkiego, nic nie daje.
Wtedy wszystko działa ok.

S.