[wybór] HDD systemowy / econo

Autor: Kret <marcin_at_wadowiceUSUNSPAM.net.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 12:53:15 MET

Witam,

Czytuje czasami grupę i sporo tu łebskich ludzi dobrze znających rynek w
związku z czym proszę o poradę. Mam domowego Della PIII 900Mhz. Powoli
zdycha mi dysk i chciałbym kupić coś możliwie taniego i mało awaryjnego do
40GB.
Pierwszorzędnym parametrem jest awaryjność, drugorzędnym wydajność,
trzeciorzędnym głośność.

Wyłowiłem po poszukiwaniach tego Seagate'a:
http://www.agito.pl/index.php?pid=2446
(przy czym nie upieram się przy producencie bo w firmie zdechli mi już
reprezentaci każdego z nich)

Co prawda 5400 obrotów to już nie jest cudo, ale zakładam, że mniejsza
prędkość wpłynie na mniejsze prawdopodobieństwo awarii.
Dysk będzie pracował jako systemowy. Pracuje przeważnie na małych plikach
(www), żonglerka filmami itp sprawy odpadają.
Co myślicie o tym wyborze?

--
pozdrawiam
Marcin