Michal Lukasik napisał(a):
> IMHO klient zwraca się do Ciebie jako specjalisty i zamawia zestaw. Twój
> obowiązek złożyć go na odpowiednim zasilaczu, jeśli tego nie zrobiłeś Twój
> błąd. No ale podkreślam, że to IMHO.
Również tak myślę. Z punktu widzenia klienta - to on płaci, kupuje
zestaw, i jak coś padnie nie z jego winy to musi być naprawione w ramach
gwarancji lub wymienione. W Twoim obowiązku leży przygotowanie tego
zestawu tak, żeby szansa na taką sytuację była jak najmniejsza.
-- [ PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl ] [ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ] [ SP1614N | 9600Pro@560/630 | Audigy2 | T5900 ] [ WC:SpiderEx,Proxima,Atman,Eheim,Fiat,Borygo ]Received on Wed Jan 11 08:20:18 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 Jan 2006 - 08:51:16 MET