Re: Pendrive - czy to prawda ??

Autor: Kamikazee <niema_at_niema.pl.invalid>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 21:17:26 MET

red napisał(a):
> Kumpel jakis czas temu kupil cos podobnego z wygladu jak ten na aukcji -
> wytrzymal chyba 2 miesiace, bo jednej nocy zapomnial go wyjac z USB i
> ladowal sie cala noc, az rozsadzilo obudowe. Poza tym obsluga wyjatkowo
> nieintuicyjna.

Też kupiłem takie cudo, tyle, że go nie rozsadziło tylko przestała w ogóle
odpowiadać ale wymienili mi na gwarancji.
Czasem potrafi się zawiesić ale czego można się spodziewać po napisie z
pudełka "Design in Korea made in China".

--
SonyEricsson K300i LINKS - http://mias.w.interia.pl/k300.txt
Przeglądaj Internet bezpiecznie - http://browsehappy.pl/