Re: Jakie sa zalety pendrivera?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 21:48:54 MET

> Jakie macie doswiadczenie, czy pendrive mozna traktowac jak normalny dysk,
> tzn.
> mozna na nim po prostu pracowac czy raczej tylko do kopiowania zbiorow
> sluzy

Posiadam 1GB peniska "renomowanej firmy" AQR. Moje obserwacje:
Mozna pracowac, choc nie tak komfortowo jak z hdd (nie dosc, ze wyraznie
wolniej to jeszcze w domowym kompie nie moge sluchac muzyczki bo mi "piska"
cos i "cwierka" w sluchawkach podczas zapisu/odczytu na pendrive).
Czesto edytuje prosto z niego dokumety (pracuje na kilku komputerach w
roznych miejscach i musze swoje dane nosic ze soba) Worda oraz bazy Accessa
(projekt samego szkielety, bez danych oczywiscie).Niemniej przynajmniej raz
dziennie staram sie zrobic backupa wazniejszych danych z penisa na hdd, zeby
zminimalizowac mozliwe straty.

::f::