Re: AGP 8x na plycie z AGP 4x - jaka karte wybrac? czy to ma sens?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 11:21:01 MET

> Ok, wiem, ze przepustowosc szyny nie ma duzego znaczenia, ale czytalem, ze
8x
> ma inne zlacze/napiecie i nie wiem czy taka karta wejdzie na moja plyte
AGP
> 2.0 4x?

Nie ma zadnego problemu w ładowaniu kart na agpx2/x4 pod agpx8

> Poza tym nie chce kupowac karty, ktora bedzie znacznie zwalnial procesor
> (Athlon XP 2400+). Dlatego prosze o rade: co wybrac aby nie przeplacic za
> karte, ktorej nie wykorzystam (czy to z powodu slabego cpu, czy agp 4x), a
> ktora bedzie jeszcze w miare zadowalajaca jesli chodzi o wydajnosc?

Polecam tą http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7158 ok 300zł.Karta jest
nowa i na gwarancji.Na allegro tego modelu nie kupuj bo często sprzedają
Radeony 9550 zmodowane na 9600Pro/XT a jednak o osiągach mniejszych, ta
proponowana przeze mnie ma jeszcze duży zapas mocy.W porówananiu do twojego
GF2 będzie oszałamiająca różnica ;).
Pozdrawiam
Botanix