Re: Bios nie widzi napedu CD-ROM

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 19:26:07 MET

Dnia 2006-01-09 19:18:32, encja *poloniabytomWYTNIJTO@poczta.onet.pl*
wymodziła przez port 119 co następuje:

> Plyta: Abit BE6 a naped LG 52X. Dodam jeszcze ze nie moge uruchomic systemu
> dlatego tez chcialem uruchomic instalatora ale sie nie da bo napedu nie widzi
> bios (naped jest sprawny i dobrze podlaczony). A co do Clear C-MOS to nie
> probowalem. A co to wogole jest? A tak pozatym to zlapalem jakiegos wirusa ktory
> spowodowal to ze kompa wogole nie da sie wlaczyc... Ale nie wiem czy to moze
> miec cos do rzeczy...

Uffff....
Dwie legendy hardware'u
Po pierwsze sprawdź kondensatory na płycie głównej - czy nie są
napuchnięte i czy nie wyciekły.

A co do CD LG 52x - kilkukrotnie zdarzało mi się, że padały podczas
pierwszej instalacji Windowsa - po kilku minutach funkcjonowania. W
życiu nie powiedziałbym o tej maszynie, że na pewno jest sprawna :(

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]