Re: Uruchamianie kompa o wskazanej godzinie

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 15:05:20 MET

> Albo przeczytać ustawienia budzenia o zadanej porze i użyć tej funkcji.
> Oczywiście dla nie umiejących czytać pozostaje rozwiązanie 1)

Tak, mialem tedy plyte k7s5a ECS-a, ktora mimo ze miala dumnie widniejaca
funkcje w biosie budzenia o zadanej porze za Chiny z niej nie chciala
skorzystac. Nie i juz. Nie pomagalo upgrade'owanie biosu, wymiana zasilacza
itd
Teraz mam plyte Asusa K8N dlx i to ustrojstwo znowu taki ma zwyczaj ze sie
budzi ale dopiero jak zamkne komputer z systemu operacyjnego. Jak ustawie w
biosie date i wylacze komputer to sie nie budzi
Wiec zakladam, ze moze sie zdarzyc, ze tworca watku moglby miec taki wlasnie
problem jak ja z ECS-em i stad trywialne rozwiazanie z budzikiem sprzetowym
:-) z AGD.
Tez kiedys szukalem modyfikacji ustawien budzenia komputera ustawianych w
windowsie, ale niestety w moim przypadku ponioslem kleske chociaz byloby to
mile, gdyby sie dalo.

zdrowko
x4y4