Re: predkosc sieci

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 08:22:14 MET

> 1. Prognoza po paru minutach może ulec skróceniu
> 2. Nie spodziewasz się chyba transmisji w trybie burst (non stop pełna
> prędkość)?
>
> Lepiej pytaj na
> pl.comp.networking
>

> BTW
> 1,4 gigabajta, czy gigabita ?
> A sieć ma przepustowość 10 milibitów/s ?

no właśnie - troszkę bitowo -bajtowej kalkulacji się przyda:
1,4 GB (bo jak rozumiem film to na pewno taką ma wielkość) a przepustowość
sieci jest 10Mb :)
i teraz mamy 1,4 GB *8 = 11,2 Gb a żeby ładnie porównać to w Mb będzie chyba
tyle : 11468 Mb
i teraz podziel to przez przepustowość sieci otrzymasz wynik 1146,88 sekundy
co daje 19 minut i troszkę. Ale jak to kolega wyżej zaznaczył - po pierwsze
Winda prawie zawsze zmienia zdanie podczas transmisji po drugie
przepustowość sieci teoretyczna a praktyczna to dwie różne sprawy

pozdr
Paweł