Resetuący się komp...

Autor: Harry <harry_at_interia.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 18:46:23 MET

Witam.

Złożyłem nowy komputer i od początku mam problemy.
Często komputer mi się resetuje/wiesza. W różnym czasie Memtest, Prime95
wywala błędy, 3D Marka nie przechodzi.

Dzieje się tak tylko gdy mam dwie pamięci (Kingston 2 x 512MB CL3)
Pamięci są na 100% sprawne, sprawdzałem je na innym sprzęcie.
Natomiast wszystko jest ok, gdy działa tylko jedna kość.

Wymieniałem też zasilacz, to samo. Płyta główna jest padnięta?

Płyta MSI RS482M-IL (S754,Radeon xpress 200), Sempron 64 2500+

--
Pozdrawiam