Re: Prime95 - na ile wiarygodny ? Jeden fakt...

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 12:48:25 MET

Użytkownik "VVV" <V@v.V> napisał w wiadomości
news:dppabo$41u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ok, chiałem podać wszystkie warunki, w których się to odbywało i co
> mogło mieć wpływ na wynik.
>
> Konkluzja: Prime95 dla Linuksa i Win32 daje skrajnie rózne przesłanki o
> stabilności (poprawności pracy) komputera.

Wyciagnales zle wnioski, prime95 nie sprawdza stabilnosci calego
komputera, tylko glownie procesora (w mniejszym stopniu pamieci,
przy czym sprawdza duzo mniej niz sa w stanie programy dedykowane
do testow pamieci).
Pozostaje jeszcze kwestia niesprawdzenia jednoczesnej pracy karty
graficznej, procesora i pamieci pod obciazeniem.
Prostym wyjasnieniem twojego wyniku moze byc to, ze linuks zajal
inny obszar pamieci na obliczenia niz windows.