Polećcie wiatrak na tył obudowy (duży, cichy, solidny)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:02:36 MET

Witam,

Czy możecie mi polecić jakiś dobry wiatrak
do zamontowania na tylenej sciance obudowy,
czyli taki co wydmuchuje powierze na zewnątrz?
O ile sie nie mylę, to będzi 12-calowy.

Moje priorytety:

1. cichy, naprawde, ale to naprawdę CICHY !!!!!!!

2. solidny, żeby za miesiac nie zaczął się sypać i nie
    stał się głośny, co już nie raz przerabiałem z wiatraczkami.

3. łatwa dostępność - łatwy do namierzenia np. na Allegro.

Cena ma mniejsze znaczenia. Także rodzaj podłączenia prądu.
Mile widziana, ale nie koniczna, byłaby możliwosc latwej
regulacji obrotów albo wyłączenia - ale nie wiem jak to się
robi w praktyce (tzn. jak sie wyprowadza przełącznik czy pokrętło).

Dziękuję,

latet