Re: AMD Athlon XP Thorton 2200+ FSB 266MHz!

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 17:00:05 MET

> Tak już próbowałem - nic... Odżałuję na ten lakier i spróbuję znowu.
> Jaki jest kolor Twojego procka? Ja mam taki brązowy laminat, może to ma
> jakieś znaczenie (wiem że jest też wersja zielona).

Witam
Właśnie...kolor procka jest ponoć istotny.Zielone są niemodowalne prawie na
pewno.Brązowe owszem.Jednak spotkałem sie osobiście z brązowymi z którymi
nie dało się nic zrobić.We wszystkich brązowych niemodowalnych przez lekier
prześwitywały ścieżki ( jezeli wiesz o co mi chodzi :)Po prostu laminat nie
był matowy był półprzezroczysty i widać było co jest pod nim.Jeśli nawet też
takiego masz to i tak jednak warto sprubować.Przyrost wydajności po modzie
jest znaczny.Teraz już nie pamiętam ile w poszczególnych testach ale
dochodził do 20-30%.
Pozdrawiam
Botanix