Re: problem z zasilaczami...

Autor: <gzygzy.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 01:49:00 MET

Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał(a):

> LOL, jaki mondry argument.

> Taaa, wprost genialne rozumowanie, powaliło mnie na kolana!
> A druga linia +12V w nowych zasilaczach pojawiła się zupełnie niepotrzebnie,
> ot taki chwyt marketingowy...

super, to ja ponawiam pytanie: proszę o podanie mi kilku dobrych, cichych
zasilaczy. bardzo byłbym
szczęśliwy, gdybym zmieścił się w 200 zł. pewnie te semprony potrzebują tego
drugiego zasilania, po czym rozpoznać w oznaczeniach? czy ten model:
http://allegro.pl/show_item.php?item=79929976 to ma? bardzo prosiłbym o
przerzucenie swoich frustracji i wzajemnego udowadniania sobie racji na inny
wątek, a odpowiedzenie mi na pytanie, jakie to modele do 200 zł zaspokoją
potrzeby komputera działającego na sempronie 3000.