Re: Komputer sie zawiesza

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 13:40:56 MET

Był 6 styczeń (piątek), gdy o godzinie 11:53 *dr_moreau* w pocie czoła
naskrobał(a):

> Na jednym z mostków (najbliżej procesora) jest oryginalny radiator a na
> drugim nie ma wogóle. Czy powinienem we własnym zakresie dodatkowo chłodzić
> mostek północny?
Akurat sugerowałem rozwiązanie problem, który pojawił się gdy na mojej
płycie (chipset Nforce2) FSB ustawiłem na 200MHz. Co jakiś czas
dochodziło do zawieszenia się komputera. Dopiero, gdy nakleiłem na
radiator mostka północnego wentylator problem zniknął.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2006-01-06 13:34:32