Re: AThlon 64 czy Sempron 64 ?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 19:04:47 MET

Gryngol wrote:
> z tego co mi wiadomo, ta platforma zostanie wyparta przez s939, i jak kupisz
> terz s754 to potem jak bedziesz chcial szybszego procka, to znowu bedzie
> wymiana plyty:(

Z tego co mi wiadomo to s939 i s754 zostaną wyparte przez AM2 - BTW s939
jest "droższe" (nie ma Sempronów).
Pierwsze procki na AM2 w drugiej połowie 2006 roku - prawdopodobnie
przed końcem 2007 roku autor wątku nie będzie wymieniał procka, więc
pakowanie się w s939 nie ma najmniejszego sensu, tym bardziej że autor
więcej skorzysta na dużej ilości RAM ze słabszym CPU niż mocnym CPU z za
małą ilością RAM.

--
www.tomsiu.prv.pl
Jabber: teo//chrome.pl