Re: System wk3adania SLOT-IN w nagrywarka rysuje p3yty ?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 15:03:58 MET

> THx za odpowiedz. Może wiesz czy taki system slot-in szybciej reaguje
> na płytke( chodzi o pokazanie zawartosci płytki po jej włożeniu) niz
> standardowy odtwarzazcz. Mojamy samą prędkość wsuwania się płytek. W
> mojeje nagrywarce które zreszta oddałęm do serwisu GSA 4120B od
> samego poczadku czas od zamknięcia się suwaka do pojawienia sie
> zawartośći płytki czekałem, 23 sekundy, skandal.
> ?

moim zdaniem, wyżymaczka ( polska nazwa slot-in) szybciej reaguje.
dzlaczego? nmiewiem. ale miałem CD pionak z takim wsysaniem płyt i
wielokrotnie porównywałem go z róznymi tackowymi CD i zawsze był najszybszy.
Co chyca równie wazne , błyskawicznie oddawał płyte! poprostu klawisz eject
w "tackowych" oznacza wsun-lub - wysuń, a w wyżymaczkach - zawsze,
bezwarunkowo wysuń!
pozdrawiam i polecam wyżymaczki
ToMasz