Nieznane urządzenie

Autor: Tygrysek <taurus-ui.N.O.S.P.A.M._at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 10:34:58 MET

Witam!

Mam notebook-a, którego nie mogę znaleźć w internacie: California Dream
model 8081. Dostawca też się do tego komputera nie przyznaje :-). Niestety,
posiałem gdzieś płytkę ze sterownikami. Windows XP w menadżerze urządzeń
pokazuje mi nieznane urządzenie i nie mogę znaleźć co to jest:
Lokalizacja: na Intel(R) 82801DBM LPC Interface Controller - 24CC
Identyfikato wystąpienia urządzenia: ACPI\MTC0003\4&32D50C2&0.
Przypuszczam że brak sterowników do tego czegoś powoduje nieparwidłowe
działanie (zamontowanej osobiście) karty MiniPCI Intel PRO Wireless 2200BG -
karta jest wykrywana, sterowniki najnowsze, ale nie działa (natomiast
zewnętrzna karta USB WiFi działa poprawnie).

Co to za urządzenie i gdzie szukać sterowników? Czy brak sterowników
faktycznie może powodować nieprawidłowe działanie karty MiniPCI?

Nadmienię, że wszystkie pozostałe urządzenia działają prawidłowo, więc tym
jedym się nie przejmowałem - do czasu montażu karty WiFi.

Pozdrawiam
Tygrysek