Re: diagnoza: plyta glowna czy grafika ? :|

Autor: road666 <road666_usun__at_poczta.fm>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 00:49:40 MET

W³odzimierz Wojtiuk wrote:
> Obejrzyj kondensatory na p³ycie (wybrzuszenia, nalot, wycieki), nic innego
> nie przychodzi mi do g³owy.

No ja tez z braku pomyslow napisalem na grupe, a kondensatory... no nie
wygladaja zeby mialy problem, albo sie na tym nie znam.

> Rostrzygniêcie na prawie 100% da³oby sprawdzenie karty z inn± p³yt±.

Tak, tylko jak wspomnialem - problem powraca po paru dniach, czasem
nawet po tygodniu i wiecej :/

> Zak³adamy ¿e zasilacz jest OK.

Zasilacz to troche ponad roczny Chieftec, wiec tez sadze iz ok.

W kazdym badz razie dzieki za zainteresowanie tematem :)