Re: Nagrywarka DVD raz jeszcze

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 00:11:19 MET

Dnia Tue, 03 Jan 2006 22:03:41 +0000, JagVeM napisał(a):

> Mam zamiar kupic sobie nagrywarkę DVD i po czytaniu Waszych postów chyba
> zdecyduje się na Nec4550A lub Benq DW1640 lub 1650.
>
> Ale czy ktoś z Was ma w/w i korzysta pod _linuksem_? Czy nie sprawia
> problemów?
Od dzis mam dw1640
Wypalilem raptem kilka plytek ale ruszylo pod k3b od reki (no dobra
musialem dograc dvd+rw-tools ale to zrobil apt)
Bez najmniejszych problemow.
Z reszta sadze ze bardzo podobnie bedzie z reszta napedow. Zanim kupilem
pogooglowalem nieco i wychodzi na to ze linux ladnie sobie z tym wszystkim
radzi.
Jedyny bol jaki mi wyszedl na razie to niemoznosc wyczyszczenia dvd-rw ale
podejrzewam nosnik bo po windowsem dolaczony nero na tej plycie przy tej
operacji tez sie wiesza.
Dopoki nie kupie nowej rw to nie wiem czy to kwestia napedu czy nosnika
(nawiasem mowiac dotychczas uwazalem verbatim za porzadna firme)
Krotko: jesli k3b dziala bez problemow to znaczy ze lyka te nagrywarke
zarowno growisofts jak i cdrecord

Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica