Re: Co zrobic, co zrobic... (update kompa)

Autor: <a_at_b.c>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 23:53:38 MET

Nie wiem jak dla innych ale ja tu nie widze update ale 2 x wymiane kompa.
Tak wiec wymiana druga jest lepsza pod warunkiem że nie będziesz obstawał
przy kluczowym wysokoobrotowym cooler master i przestaniesz sie wygłupiać
przy wymianie r9200 na fx5200 bo obie nadaja sie równie dobrze do worda.
Jak szukasz tanio i dobrze to człowieku zostaw intela P4 w spokoju i kup na
giełdzie bartona 2,5 skręć na 3,2 a za zaoszczędzone środki kup gf6600.

--
pozdrawiam,