Re: czy istnieje ?

Autor: Marcin Stankiewicz <email_at_w.sigu.invalid>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 21:12:16 MET

Dnia Tue, 03 Jan 2006 12:09:33 +0100, Wojtek na pl.comp.pecet napisał(a):

> Zupełnie inna sprawa, że nie wiem czy oprogramowanie do iPlusa nie
> blokuje współdzielenia tak jak np. oryginalny soft Tepsy do neo.

AFAIR nie, ale zawsze możesz użyć softu ze strony sony-ericsson'a pod nazwą
Sony Ericsson Wireless Manager. Raz, że nie zajmuje tyle pamięci co iPlus a
dwa, że tak często się nie wysypuje. ( i ma trochę większe możliwości
konfiguracji ;-) )

"Złoto: Kiedy przemawia złoto elokwencja jest bezsilna. Erazm z Rotterdamu"