Re: HDD - pomocy

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 10:15:46 MET

LuKaS V15 naciapał:

> podłączenie dysku z powrotem do komputera to odpuść sobie; dysków
> twardych się nie naprawia.

jeśli chodzi o odzyskanie danych z dysku w którym np. padła elektronika
to jest to "banalnie" proste. Wystarczy mieć identyczny dysk i
podmienić wszystko co sie da oprócz talerzy. Sam to kiedyś zleciłem
znajomemu elektronikowi. Koszt to drugi - i d e n t y c z n y - dysk
(była to jakaś staroć kupiona na giełdzie za 50zł) + 50 zł butto za
usługę. Oczywiście oba dyski nie nadaja się do codzienej eksploatacji,
ale dane były istotne, a jeśli porównać to do cen firm specjalizujących
sie w temacie, które za samą diagnozę możliwości odzyskania danych,
potrafią zażyczyć sobie 1000 zł to myślę, że nie przepłaciłem:-)

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer