Re: Maszynopisanie

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 22:44:43 MET

Użytkownik "Kokos" <kogz@[SPAM]epf.pl> napisał w wiadomości
news:dpc55t$8rs$1@node1.news.atman.pl...

> Dobrze... Może inaczej.
>
> 1) THX za zakładanie, że jestem kompletnym kretynem/leniem.
>
> 2) Google. Jeśli wygooglujesz mi program, który będzie miał funkcje, które
> wymieniłem to będę Cię całować po rękach.
>
> 3) Co do grupy. Korzystam już z usenetu dosyć długo. Wiem jak do używać.
> Problem jest właśnie z tym "cośtam", które przytoczył Pan Włodek. Jak napiszę
> na *pecet to źle, bo nie dotyczy hardware'u w znacznym stopniu; jeśli napiszę
> na *windows to też źle, bo nie dotyczy windowsa, itp itd... Nie mogę dopasować
> odpowiedniej grupy - stąd prośba o pomoc.

> [...]

-NIe tłumacz sie że czegoś nie wiesz. Nawet polskie prawo działa wg tej zasady.
-Wybacz, ale "długość" używania usnetu nie świadczy o jakości posługiwania sie
"nim"
- Weź pod uwage ze może programy, z takimi funkcjami może nikt jeszcze nie
napisał.
- z postu który napisałes jako pierwszy za cholere nie mozńa wywnioskować to
co zarzucasz w w/w "podsumowaniu".