Re: Divery Ati Omega - czemu nie widza tv?

Autor: J.M.Oizo <oizo[nospam>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 21:49:14 MET

Użytkownik "Huaskar" napisał w wiadomości
> Zainstalowalem drivery Ati Omega do karty Saphire 9550. Wszystko chodzi
> pieknie, ale jest jeden mankament: nie moge podlaczyc tv.
> Do karty podlaczone sa na stale 2 monitory i dodatkowo kabel tv - do
> takiego
> malego gniazdka miedzy wtykami monitorow. Czy to za duzo dla tej karty,
> czy
> cos jest nie tak z jej konfiguracja?
>
> Driver pozwala wlaczac i przelaczac monitory na rozne sposoby, ale opcja
> tv
> wydaje sie martwa: http://huaskar.fm.interia.pl/ati/omega2.jpg

a sprawdz czy po odłaczeniu drugiego monitora opcja tv sie nie uaktywni(przy
podłaczonym tv).
Kiedys na Saphhire 9550 testowałem max ilosc podłaczonych urzadzen.
Doszedłem do wniosku ze skoro karta ma podwojny RAMDAC to pierwszy odpowiada
za podstawowe(pierwsze ) wyjscie VGA a drugi za drugie wyjscie VGA/DVI oraz
TV wiec nie mozna miec chyba na raz podłaczonego monitora do drugiego
wyjscia i TV.

Taki jest moj wniosek