problem z konfiguracja napedu scsi

Autor: andreee <andre_a_at_interia.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 15:45:33 MET

Mam streamer sony sdt-9000 i kontroler mi go nie wykrywa. ID jest
ustawione inne niz dyski wiec tu nie powinno byc problemu. Nurtuja mnie
za to zworki takie jak: DC disable, SCSI parity, terminator on,
terminator power. Czy moga one wplynac na wykrycie napedu przez
kontroler. Czy moze ktos opisac do czego one dokladnie sluza? Nie mialem
do tej pory praktycznie zadnego doswiadczenie z urzadzeniami scsi i
kompletnie nie znam sie na ich konf. Kontroler to jakis adaptec
zintegrowany na plycie glownej.