nVidia GeForce FX 5200 + Belinea 10 17 15

Autor: Wojtek <wojpap_at_nospam.poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 14:45:14 MET

Czesc,

Niedawno sprawilem sobie nowa karte graficzna jak w tytule. Po
zainstalowaniu sterownikow z dostarcoznej plyty okazalo sie, ze obraz jest
gorszy niz na mojej starej Rivie 32MB, na ktorej spalil sie wentyaltor.
Gorszy obraz oznacza mniej wyrazny, z cieniami, roztrzesiony po wpatrzeniu
sie. Nie powiem zeby wczesniej bylo dobrze, ale wtedy zalozylem, ze moze to
byc wina grafiki. Czy w takim razie taki obraz jest to wina monitora czy tez
moze jakichs ustawien, o ktorych nie wiem, gdyz zawsze pracowalem na CRT.
Bede wdzieczny za wszelki sugestie.

Pozdrawiam,
Wojtek