Re: Jaki notebook do 4 tys netto, HELP ???

Autor: Kris75 <kkk_at_kkk.pl>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 19:54:02 MET

Użytkownik "Maschine Mesiah" <mosiek@hucpa.de> napisał w wiadomości
news:dp1ads$ked$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam, musze pilnie,b. pilnie, dziś lub jutro kupić notebooka , czytałam
> testy ale jest tego tak wiele że mozna oszaleć.
> Poradzcie please, jaki kupic do ok. 4 tys zł netto, będzie wykorzystywany
> domowo-biurowo-tj. MS Office, film od czasu do czasu, 0 gier, muzyka ,
> Internet.
> Mało czasu mam.
> Wdzięczna z a rady i sugestie ,
> Patka

no jak do gier to chyba z msi modelu nie pamietam ale test jest na
www.benchmark.pl (notebooki) do 4 tys
ale jak moge cos doradzic to zastanow sie czy na tych grach (i na jakich) Ci
az tak bardzo zalezy. Osobiscie radze kupic cos
z mocnym i dobrym procesorem duza iloscia ramu i sporym dyskiem i oczywiscie
wirelessem niz np. semprona, czy celerona z dobra karta graficzna. Wybor
wyzszego modela procesora AMD tez bylby pewnie dobry ale mi osobiscie nie
odpowiadal czas pracy na bateriach systemow opaartch na tych procesorach.
Zwroc tez uwage na jakosc konsoli dotykowej bo wbrew pozorom bardzo ale to
bardzo sie to przydaje. Za ekran nowej generacji tez sporo zaplacisz a czy
to jest takie dobre rozwiazania - nie jestem przekonany
pozdr Kris75
tak w ogole popatrz tez na opinie inetrnetutow na forum www.tweak.pl