Re: nagrywarka DVD

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 17:50:30 MET

Filip_S <odpowiadaj@na.grupe> wrote:

> mam problem z nagraniem obrazu *.iso na DVD, na plycie DVD-R 4.7 GB +

            A ile _DOKLADNIE_ (w bajtach) ma ten obraz? Moze chcesz nagrac
wiekszy niz standardowe 4,38 GB.

> Otoz nero 7 wyrzuca nastepujace info

            A co zeznaje Nero 6.x dolaczony do nagrywarki? IHO Nero 7 ma na razie
na tyle duzo bledow, ze jak dla mnie nie nadaje sie do uzytku. Czasami nie
ma naprawde sensu gonic za nowa wersja jesli stara dziala dobrze. Co
takiego ma nowe nero 7, czego nie ma wersja 6.x i _Z CZEGO KORZYSTASZ_?
Bo nagrywarki HD-DVD /BR jak sadze nie posaiadasz.

> -===
> Rozpoczeto symalacje
> Bufor zbyt duzy

            Od wszego zlego ogranicz go do tych maksymalnych wg standardowych
zalecen 80 MB. Niby im wiekszy tym lepszy przy duzej ilosci RAM ,
ktore czesto we wspolczesnych pecetach wynosi 1-2 GB, ale byc moze Nero
ma jakas dziwna/zla obsluge bufora i ten limit jest jak najbardziej
uzasadniony.

> Zapis krotkiego Lead-Out
> Blad fiksacji!

            No to wylacz zapis krotkiego Lead-Out w Expert Features.

> Nie mozna wykonac polecenia Zakoncz w trybie DAO
> Symulacja nie powiodla sie!
> -===
>
> W czym problem w sprzecie czy w ustawieniach?

            Moze byc i w tym i w tym. Na poczatek zacznij od zmaian programowych.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl