[po archiwum] Belinea 10 19 35 ma jakiegos konkurenta w swojej cenie?

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 22:41:56 MET

Witam,
swojego starego LCD Samsunga 15" 151s z ktorego jestem bardzo zadowolony
chce zamienic na 19" LCD z DVI.
Wybor padl na Belinee 10 19 35
http://www.capslock.pl/imgProd/pdf/6328.pdf

Parametry ma ciekawe:
8ms czas reakcji matrycy
wejscie DVI

Reszta parametrow juz mi za wiele nie mowi ale chyba nie bedzie gorzej
niz na moim samsungu :)

W archiwum nie bylo ani jednego posta na temat tego monitora

Belinee ta mozna kupic juz za 280 euro z wyslaniem (tj jakies 1100zl)
http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=368723

Czy w tej klasie cenowej, jest jakis konkurent (DVI obowiazkowe) warty
polecenia?

Moge max 20-30 euro dolozyc, tu lista jakby sie chcialo komus spojrzec
http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?suche=&kid=28&okid=&sub=48&hid=&sort=preis&page=2
oraz nastepna 2 strony

Z gory dzieki

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"Osiedle z wielkiej płyty, co dzień staję jak wryty,