Re: Zawieszanie peceta

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 22:33:51 MET DST

> grafika to Radeon 9250  128MB
> jeden HDD samsung 20 GB
> nagrywarka LG
> Napęd FDD
> karta sieciowa realtek
> i standardowo mysz + klawiatura :)
>
> tylko te rzeczy mam podpięte pod płyte
>
> moze to kwesta braku pamięci RAM co prawda win 2000 żre dużo pamięci a ja
> mam tylko 256 ramu(Kingston) i  może dlatego sie zawiesza ?
>
> do sterowników nie ma zastrzeżeń a przed wirami i innymi śmieciami peceta
> chroni mi panda

1. memtest -- to podstawa
2. czy cos podkrecales ( jak tak to daj standartowe ustawinaia ) ???
sciagniej i uruchom everesta .
3. w windowsa jest wbudowane logowanie bledow wiec przejrzyj pomoc i dowiec sie
jak je odczytac ( niestety w win 2k nie iem jak to zrobic ) . ale jak to
pamieciec to mozesz miec takie objawy

-- bledy na dysku -- scan disk je usuwa a one ciagle sie poajwiaja w tych
samych miejscach i plikach .
-- wywalanie sie aplikacji -- mi padalo najczesciej mozilla i emule .
-- komunikat z blu screnem typu "STOP" , lub blad ochrony windowsa

4. jak to komp nowy oddajesz go do serwisu zeby go naprawili !!!!