Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: oMULEc <szymon_at_onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 20:37:20 MET DST

> Kwestia jest jak dla mnie bardzo prosta do zdefiniowania. Całkowicie cichy
> komputer = taki, który nie ma żadnych elementów mechanicznych, a zwłaszcza
> obrotowych, to one emitują decybele. ;)

Znaczy bez dysku i dvdr? Jak to tak...? ;)

Nie ma kompow calkowicie cichych i nie bedzie. A jak juz bedzie tak cichy
jak
tylko moze byc to i tak bedzie glosny. Ja w moim juz slysze... hmm...
interferencje
w elementach elektronicznych ;)

BTW - dzisiaj uzylem fajnego programu (HDD Feature Tool). Wydany przez
Hitachi, ale sprawdzony na Seagate i Maxtor. Najfajniejsza jego "feature" to
wyciszanie dysku funkcja AAM zaimplementowana w standardach ATA
(dlatego dziala na dyskach innych firm). U mnie wystarczylo po prostu
wlaczyc
Quiet Seek Mode i przesuniecie suwaka doslownie o 1 - dysk zamiast
rzeźbienia
zaczal wydawac jedynie szmery. Polecam wszyskim - do dostania w aktualnym
Enterze albo na www.hitachigst.com/hdd/support/

Pozdrawiam
oMULEc