jaki kabelek do drukarki :)

Autor: budda <budda_at_fakemail.xx>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 20:03:14 MET DST

witam,

potrzebuję kupić kabel do połączenia drukarki (konkretnie HP LaserJet
5L) z portem LPT. Zacząłem szukać na Allegro... i właściwie nie wiem,
który będzie pasował :( czy kabel 25-żyłowy to kabel 25-pinowy?
Policzyłem, że mam 25 pinów, ale czy każdy kabel oznaczony jako
25-żyłowy będzie pasował? Czy to coś zupełnie innego?

Czy są jeszcze inne parametry (poza długością) do oznaczenia cech
takiego kabla? Jeśli tak, to jakie, i jak dobrać taki kabel? Chwilowo
nie bardzo mam czas na wyprawę do sklepu komputerowego, poza tym
niestety kompetencje sprzedawców często pozostawiają wiele do życzenia :(

byłbym wdzięczny za każdą pomoc :)

pozdrawiam,
Grzegorz Olszewski

--
budda [=] GG:4584832 [=] miałem anginę, a wy?
*grzegorz małpa olszewski kropa waw kropa pl*