Re: Problem z GF 2 GTS

Autor: roman gorczyca <nameless_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2005 - 18:45:11 MET DST

> Prędzej rozwiarstwiony laminat albo ponadrywane kulki BGA. To ostatnie
> można naprawić - wystarczy dać kartę elektronikowi do wygrzania.

a co to sa kulki BGA ??? tak pytam z ciekawosci
wlasnie obejrzalem karte i znalazlem podejrzane dla mnie elementy
na karcie sa 4 identyczne kondensatory elektorlityczne 1000uF / 63 V
2 z nich sa lekko wydete

inne zauwazone zjawiska sa led na karcie po zalaczeniu ( na ziimno ) mam
czerwona z opisem err ( error ;-) ) i agp x4 zolta zapalone a pwr ( pewnie
power ) jest zgaszona gdy nastepuje prawidlowy start pali sie tylko zolta od
AGP i zielona PWR