Dziwny komunikat Systemu Windows ME

Autor: Misiek <spamerzy_at_to.debile>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 19:01:22 MET DST

Witam w moim notebooku jak wkładam w PCMCIA kartę 32-bit
to w Windows ME wyskakuje mi taki dziwny komunikat:

 Urządzenie "Kontroler CardBus Ricoh R/RL/RT/RC/5C475(II), R5C520 lub
zgodny" wykryło w gnieździe kartę
 CardBus, ale oprogramowanie firmware w systemie nie jest skonfigurowane w
sposób zezwalający na uruchamianie
 kontrolera CardBus w trybie CardBus. System operacyjny będzie obecnie
akceptować tylko 16 bitowe karty pc (R2)
 dla tego komputera.

Z tego co zajarzyłem to chyba w BIOS mam coś źle poustawiane
ale za chiny nie mogę znaleźć co, mam taki dość nietypowy
notebook Sony Viao C1VE Picturebook. A może to przez to
że w nim jest Windows ME ? może jakbym zainatalował lepszy
nowszy system to by tego nie było ?