Sempron czy celeron

Autor: morfi <dubh_at_[tegoniema>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 18:42:15 MET DST

Witam wszystkich!!

Na wstepie to mam nadzieje że dobrze trafiłem i nie zaśmiecam grupy.
Otóż wacham się z zakupem laptopa bedzie to ASUS i teraz mam pytanie cyz
wybrać tego który ma procesor Sempron 3000+ cyz który ma celerona 1,5GHz?
Laptopa bede uzywał głównie do internetu, ogladania TV bo mam zmiar kupic
tez tuner, oraz do używania różnych aplikacji typu pakiet Offica czy Corel11
czy PhotoShop. Oczywiście od czasu do czasu pograł bym tez w jakieś nie
wymagające gry. Za sempronem przemawia jak narazie dla mnie to że w modelu
laptopa z tym procesorem jest karta grafiki (zintegrowana) 128MB w tych z
celeronem tylko 64MB.

Pozdrowienia Jakub!