Re: ciekawy problem

Autor: Stoout <stoout_at_USUŃ-TOwp.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 16:50:30 MET DST

Użytkownik "Kylo" <krzysiekwyrzucto@dlkasuj.pl> napisał w wiadomości l...
> swego czasu miałem podobne problemy z nowym komputerem, wymienione zostało
> wszystko.
> Problemem okazało się miejsce, w którym stał.
> Szczegóły:
> http://skocz.pl/acpz
> http://tinyurl.com/4wczg

kable energetyczne idą po zupełnie innej ścianie. w okolicach kompa
nie ma nic szczególnie promieniującego/zakłucającego.
co ciekawego drugi taki sam komputer w podobnej konfiguracji
pracuje w innym pomieszczeniu bezawaryjnie. moze jest na innej fazie,
nei pamietam dokładnie.

jutro wymiana zasilacza, zobaczymy co z tego wyjdzie

Stoout