Re: ciekawy problem

Autor: taki <jakisemail_at_wp.com.pl.eu.edu>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 10:29:19 MET DST

"Kylo" <krzysiekwyrzucto@dlkasuj.pl> wrote in message news:df14ph$db2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Problemem okazało się miejsce, w którym stał.
> Szczegóły:
> http://skocz.pl/acpz
> http://tinyurl.com/4wczg

Bardzo zaciekawilo mnie jak rozwiazales ten problem, jednak
ani jeden ani drugi link mi nie dziala. Zdaje sobie sprawe, ze
to pewnie chwilowa awaria mojego DNS-a, jednak i tak
takie linki sa bezwartosciowe w Usenecie, poniewaz za
jakis czas przestana dzialac i na nic sie zdadza komus kto
znajdzie w archiwum grupy wlasnie twoja odpowiedz.
Uwazam, ze na Usenecie powinno sie uzywac tinylinkow
tylko jesli jest to _naprawde_ konieczne. Dojdzie do tego,
ze archiwa beda bezuzyteczne a tym samym odsylanie
do nich bezcelowe. Czyli smietnik bedzie :)

Pozdrawiam,
taki